SMM просування

Розробка сайту для бізнесу - це ефективний шлях до масштабування і підстроювання під сучасні тенденції. Web рішення допомагають налагодити комунікацію з клієнтами, надавати послуги більш якісно, розширюють можливості і ведуть до зростання. Діджіталізіруйте свій бізнес разом з Art time web і виходите на новий рівень.

Для яких сфер знадобиться SMM

01

Бізнес

середньому та малому бізнесу, що спеціалізуються на наданні недорогих послуг та товарів (продукти, одяг, побутові товари, освіта, консультації та інше);

02

Сфера B2C

фірми, які працюють із клієнтами безпосередньо (ремонт техніки або нерухомості, індустрія краси);

03

Ресторанно-готельна справа

заказ еды, рестораны, кафе, ночные клубы;

04

Інтернет магазини

крупные интернет-магазины, заинтересованные в расширении аудитории и увеличения скорости оборота капитала;

05

Виробництво

производство в разных направлениях и прочее.

FAQ

Скільки коштує SMM?

СММ просування сторінки в соціальних мережах залежить від таких факторів як: чи була раніше створена сторінка, в якому стані вона знаходиться і які заходи потрібно вжити, щоб її реабілітувати, які цілі та завдання вона переслідує, використовуваний набір інструментів та обсяг контенту для підтримки в актуалізованому стані.

SMM що – це та як працює?

Розкрутка з соцмереж є комплексом методів, що застосовуються для залучення цільової аудиторії, просування товарів і послуг, збільшення впізнаваності бренду і підвищення лояльності клієнтів.

Просування в соціальних мережах чи купити якісних передплатників?

Для розкручування сторінки можна застосовувати різні методи та залучити платних передплатників, але для того, щоб вона приносила дохід і була привабливою для всіх, необхідно орієнтуватися на більш широкий сегмент. Для цього розробляється стратегія просування та тактичні завдання, які забезпечать довготривалий потік клієнтів.

СMMщик - це?

Фахівець із просування сторінок у соціальних мережах займається актуалізацією контенту будь-якого напряму та регулярно публікує його, займається аналітикою та коригує інструментарний та методологічний підхід до процесу розкручування. Саме він є тією людиною, яка визначає наскільки ефективною буде розкручування, тому потрібно завжди вбирати професіонала.

SMM просування у соціальних мережах

Просування в соцмережах – це сучасний метод, який забезпечує практично необмежену можливість розвитку бізнесу з продажу товарів та послуг, незалежно від напряму діяльності. Не всі розуміють, наскільки перспективною є віртуальна платформа і багатьом здається щось не дуже серйозне, бо не знають, як цей інструмент працює. Інші, навпаки, думаю, що СММ – це щось подібне до чарівної палички, і варто тільки почати роботу в цій галузі, як гроші потечуть рікою. Це не зовсім так, оскільки професійно розроблена стратегія просування може дати довгостроковий ефект. Такий підхід у просуванні групи в соціальних мережах забезпечить студія Art Time Web.

Абревіатура SMM означає social media marketing, що у перекладі – маркетинг у соціальних мережах як Instagram, Facebook, Однокласники, ВКонтакті, YouTube, Twitter, Telegram, TikTok, Pinterest, LinkedIn. Цей метод розкручування бренду чи компанії дуже ефективний, оскільки якщо раніше такі платформи використовувалися для спілкування, знаходження друзів та пошуку груп за інтересами, то сьогодні вони є гарним інструментом для продажу. Просування сайту в соцмережах проходить у достатній розслабленій атмосфері, в якій користувачі прийшли розважатись, спілкуватися, тому інформацію будь-якого характеру вони сприймають легше та простіше. Крім того, це унікальна можливість фільтрувати цільову аудиторію та спілкуватися з нею, стаючи ближчою. Тут розміщення реклами більш доступне, при цьому її побачити саме ті люди, які зацікавлені у цьому продукті чи послуги.

Просування інтернет-магазину в соціальних мережах – сьогодні є своєрідним гарним тоном, оскільки компанія стає максимально близькою до своїх клієнтів. Інструмент підходить не лише для бізнесу, а й для офіційних державних установ різного напряму. На платформі з’єднуються не лише з клієнтами, а й з партнерами, постачальниками, дистриб’юторами та іншими агентами, що працюють у сегменті В2В.

Таким чином, просування бренду в соціальних мережах є універсальним інструментом, який дає добрий результат розкручування будь-якої компанії, незалежно від сфери діяльності, форми організації чи розміру. Те, що для звичайної розкрутки у фізичній площині небажано, неприпустимо чи неможливо, у віртуальній – практично необмежено. Тут ширший інструментарний потенціал, більше медіа каналів, і можливість використовувати ефективні рекламні кампанії, акції, PR, директ маркетинг для просування послуг у соціальних мережах.

Звичайно, можна починати просування компанії в соціальних мережах власними силами, але необхідно знати, який доступний інструмент принесе максимальну рентабельність, і як правильно застосувати для досягнення намічених цілей. Також варто враховувати, що у кожного методу розкручування, крім переваг та сильних сторін, має й недоліки. Тому непрофесійний підхід може звести найенергійніші та найактивніші дії нанівець, і не принести до очікуваних результатів. Послуги професійного СММ просування товарів та послуг також є важливими, як і для розкрутки сайту в пошукових системах.

Насамперед потрібно забезпечити впізнаваність сторінки та бренду шляхом індивідуалізації дизайну та функціоналу. Необхідно створювати міцні інтерактивні зв’язки зі своєю аудиторією, роблячи все можливе для її розширення та поповнення клієнтської бази. Просування бізнесу в соціальних мережах має бути регулярним, а дії виконуватимуться постійно, щоб відвідувачам завжди було цікаво, мали бажання придбати товар або замовити послугу, створити відокремлені групи за інтересами. Необхідно стежити за періодичністю публікацій цікавих постів у вигляді тематичних зображень, відео та текстового контенту. Можна використовувати лише один метод розкручування або комбінувати їх на власний розсуд, головне – у купе вони повинні забезпечити максимальну ефективність просування бізнесу в соцмережах.

Забезпечити результат може лише професійний досвідчений СММшик, тобто фахівець із розкрутки бренду в соцмережах. Він управляє акаунтом компанії, усіма процесами, розробкою стратегії просування та реалізації всіх її пунктів. Фахівець не тільки забезпечує просування товару в соціальних мережах, а й підвищує рівень впізнаваності бренду, довіри до нього лояльних клієнтів та привабливості для потенційних передплатників.

СММ-менеджер займається плануванням дій щодо розкручування в соціальних мережах, розробляє та створює контент, публікує його, підтримуючи актуальність та високий рівень привабливості сторінки. Також до його обов’язків входить інтерактивне спілкування зі своїми клієнтами компанії чи бренду.

Якщо компанія не має можливості найняти професіонала, завжди можна звернутися до спеціалізованих агентств як Art Time Web. Просування сайту в соціальних мережах – один із найпопулярніших напрямків послуг студії. Команда професійних та дипломованих майстрів різного профілю, як дизайнери, веб-проектувальники та розробники сайтів різного напряму та обсягу, СЕО фахівці, СММ менеджери, зумовлюють досягнення позначених у брифі цілей та завдань. Розкрутка в соцмережах фахівцями ATW – це результат високого рівня. Умови довгострокового співробітництва вигідні всім, незалежно від напряму діяльності чи розміру бізнесу – тут підберуть оптимальний пакет послуг.

CMM просування

Просування SMM – це комплексне завдання, яке включає багато етапів та спеціальних дій, які підбираються індивідуально у кожному випадку. Для цього на першому етапі необхідно визначити основні цілі та завдання проекту та виходячи з цих критеріїв – розробити стратегію дій. Таким чином, набір цілей і завдань можуть входити:

зростання репутації та впізнаваності бренду, що просувається шляхом збільшення кількості передплатників та охоплення аудиторії;
створення відокремленої спільноти цього бренду або компанії та підвищення рівня захопленості фоловерів. Для цього аналізується реакція аудиторії та частота взаємодії з контентом, що публікується;
збирання лідів для збільшення рівня продажів, включаючи і шляхом переходу на сторінку або сайт за сторонніми посиланнями або використовуючи промоційні коди;
аналіз характеристик та особливостей ЦА шляхом опитувань, дослідження згадок на ресурсах, реакцій на публікований контент з метою розробки найбільш ефективної SMM реклами та акцій.

Розкрутка SMM не обмежується лише одним інструментом. Фахівці студії Art Time Web завжди застосовують комплексний підхід, який комбінує кілька методів, таким чином, щоб вони гармонійно доповнювали один одного, посилюючи дію. Щоб завдання SMM просування було досягнуто, необхідно ретельно продумати тактику ведення сторінки в соціальній мережі та довгострокову стратегію.

Щоб забезпечити ефективне SMM просування в Україні на доступних умовах – зверніться до студії ATW/ тут уміють працювати з інтернет-продуктами з різними характеристиками та параметрами. Кожному замовнику забезпечено індивідуальний підхід, тому що при зверненні заповнюється бриф, в якому враховуються всі нюанси та тонкощі розкрутки бізнесу у конкретному напрямку. Про це не розкажуть у жодній книзі з SMM просування, оскільки досвід накопичується важкою працею.

SMM просування ціна

На просування у соціальних мережах вартість може бути різною залежно від того, хто береться за справу. Послуги професіоналів не можуть коштувати дешево, і якщо хтось стверджує навпаки, це привід насторожитися. Можна заощадити і звернутися до фахівців-початківців, або тим, хто обіцяє казковий результат за дуже низьку вартість. Але такі роботи, з великою ймовірністю, будуть неефективними. Досвід досягається серйозною працею. А це не може коштувати мало.

Однак на просування у соціальних мережах ціни можуть бути доступними, якщо звернутися до студії Art Time Web. Соцмережі дуже часто змінюють алгоритми роботи і те, що вчора було ефективно, сьогодні може бути марною тратою часу та грошей. Якщо їх не знати найдорожчий проект може не дати очікуваного результату. Тому вартість просування у соціальних мережах прямо пропорційна його ефективності, і навпаки.

Співпрацюючи з ATW, клієнти знають, що їх сторінка завжди буде затребувана, оплачена за рекламу в соціальних мережах ціна принесе плоди, контент завжди буде цікавим і привабливим для цільової аудиторії, потенційних та постійних клієнтів. фахівці постійно працюють над покращенням послуг та прийняті стратегії роботи своєчасно коригуються та підлаштовуються під модифікації. В результаті у реклами в соціальних мережах ціна буде низькою, але більш ефективною.

Вартість SMM просування включає реалізацію кількох обов’язкових етапів:

  • оцінювання поточного стану сторінки, якщо така вже є;
  • проведення конкурентного аналізу;
  • складання основних характеристик цільової аудиторії;
  • розробка унікальної індивідуальної комерційної пропозиції з виділенням переваг компанії/бренду;
  • визначення формату присутності в соцмережах та інше.

У результаті SMM ціна включає вартість безлічі аналітичних операцій, з урахуванням спеціальних критеріїв. Якщо провести розрахунок окремо, сума буде набагато вищою за запропоновану на SMM послуги ціни в студії Art Time Web. тут орієнтирами та пріоритетами є правильний прогноз ефекту просування та потенційний результат. Фахівці завжди відкриті для взаємодії із замовниками та окрім кращої в Україні на CMM просування ціни, можуть гарантувати рентабельність кожної вкладеної в проект монети.

SMM стратегія

Щоб сторінка в соцмережах по-справжньому запрацювала, і щодня її відвідували та підписувалися, необхідно розробити CMM стратегію розкручування бренду. Вона розробляється з певних на початковому етапі цілей, залежно від яких вибираються оптимальні методи та інструменти просування. Перед початком розробки стратегії необхідно визначити:

  • які бізнес мети вирішуватиме SMM;
  • яке поточне положення сторінки у соцмережах;
  • коефіцієнт згадки підприємства та їх посил;
  • аналіз сторінок конкурентів;
  • визначення показників цільової аудиторії;
  • виявлення сильних та слабких сторін.

Ці критерії стратегії просування соціальних мереж визначають, якої величини буде бюджет. В результаті замовник отримує не тільки ефективно працюючу сторінку, але й унікальний концепт спільноти, розрахованих на довготривалу дію в умовах, що часто змінюються, і алгоритмах роботи соцмереж. Це незалежно, якщо сторінка просуватиме певні товари чи послуги, матиме інформаційний чи розважальний характер.

Стратегія SMM багато в чому базується на складанні контенту, який просуватиме сторінку. Для безпосереднього розкручування застосовуються такі інтернет-маркетингові інструменти, як таргетування, реаргетування, залучення блогерів, конкурси та акції та багато іншого. Крім того, дуже важливо регулярно проводити якісну аналітику і своєчасно коригувати будь-які відхилення.

SMM план тісно пов’язаний з категорією контенту, що публікується, а саме:

  • розвага – відрізняються прекрасним вірусним охопленням та великою часткою процесів поділу з друзями;
  • освіта – спрямований рішення конкретних завдань користувачів у сфері освоєння нової інформації чи розширення кругозору;
  • комерційний – безпосередня реклама товарів та послуг із збільшення продажів. Контент має бути мотивуючим на
  • здійснення цільової дії: покупки, оформлення замовлення, запису на послугу, переходу на сайт інтернет-магазину та інше;
  • користувальницький – коментарі та відгуки клієнтів та передплатників сторінки;
  • новинний – надання користувача інформації про різні цікаві факти про компанію чи бренд, новинки, розробки, кращих співробітників. Це формує довіру клієнтів та підвищує їх лояльність.

Контент стратегія SMM просування – це демонстрація компетентності та кваліфікації компанії, залучення аудиторії, мотивація на дію, підвищення лояльності та інше. Вона приносить відчутні плоди не відразу, тому що для розповсюдження по мережі необхідно якийсь час, і активний поділ інформацією передплатниками. У середньому розкручування може досягти запланованих параметрів через 3-6 місяців. Але таким чином закладений фундамент прокручування сторінки буде працювати досить довго без необхідності серйозних доробок.

Послуги CMM просування

Послуги SMM просування користуються великою популярністю у представників малого та середнього бізнесу, які бажають швидко та без особливих вкладень збільшити обороти діяльності. Вихід на інтернет аудиторію дозволяє розширити її не лише кількісно та якісно, ​​а й з географічного боку, оскільки оформити замовлення на придбання товарів можна з будь-якої точки країни цілодобово.

Інтернет-бізнес не обмежений будь-якими факторами як нічний час, перерва на обід, неможливість дістатися конкретного магазину та інше. Тут все відбувається в режимі реального часу з будь-якого місця та з будь-якого комп’ютера, ноутбука, планшета чи смартфона. Таким чином, потенційний клієнт завжди на зв’язку. Тому послуга SMM необхідна кожному, хто дбає про зростання та розвиток свого підприємства.

Методи просування у соціальних мережах

Звичайно, універсальних методів, які працюватимуть за будь-яких обставин немає, і бути не може. Просування – це постійна комплексна робота з використанням комбінації різних методів, таких як:

  • таргетована реклама;
  • просування у лідів;
  • промо акції, конкурси, бонуси, призи;
  • залучення відомих блогерів;
  • взаємний піар компаній із однієї чи суміжної ринкової ніші;
  • створення такого контенту, яким передплатники із задоволенням ділилися б;
  • використання тематичних хештегів;
  • геомітки (ефективні якщо у бізнесу розвинена та офлайн мережа);
  • коментування публікацій, у яких згадується та відзначається бренд/компанія/продукт/послуга.

Несумлінні фахівці використовують і так звані чорні методи просування SMM, проте вони досить ризиковані і можуть призвести до неприємних наслідків. Довірте розвиток свого бізнесу лише професіоналам, як Art Time Web.

Етапи SMM просування:

  • підготовчий етап із визначенням основних завдань сторінки;
  • вибір методу просування чи набору інструментів;
  • робота над підтримкою актуальності контенту на сторінці;
  • аналітична робота ступеня та ефективності взаємодії з цільовою аудиторією.

Бриф на просування у соціальних мережах

Бриф є своєрідною анкетою, в якій замовник вносить основні вимоги та побажання до майбутнього проекту. Він необхідний для того, щоб виконавець достеменно знав, що клієнт бажає отримати на виході, які інструменти потрібно використовувати, як розробляти контент стратегію. Крім того, розробка брифу дозволяє ближче дізнатися про специфіку роботи та бізнесу замовника, для більш глибокого занурення в тематику.

Розробка брифів – це важливий етап і для замовника, оскільки він може донести до виконавця всі вступні дані, може розрахувати приблизний бюджет просування, та скоротити до мінімуму обговорення всіх деталей проекту перед його затвердженням та відправкою до роботи. Весь процес займає 10-15 хвилин, а користь від нього колосальна, оскільки це дозволяє ефективно заощадити багато годин роботи.

Бриф на просування в соцмережах включає:

  • контактні дані замовника;
  • інформація про компанію, що просувається, товар, послугу, бренд;
  • дані про основних конкурентів;
  • ідентифікація цільової аудиторії;
  • інформація про минулі спроби розкручування (якщо такі були);
  • цілі та завдання проекту;
  • матеріали для розкручування;
  • додаткова інформація, яка була зазначена в інших тематичних розділах.

Бриф складається з 4-5 сторінок і у такому компактному вигляді передається виконавцю для розробки концепту та стратегії та визначення необхідних робіт.

SMM просування замовити

Замовити СММ в Україні просто – просто зверніться до професіоналів студії Art Time Web. Тут надають повний комплекс послуг з розробки та створення сайтів СЕО та СММ просування. Оскільки штат складається з різнопрофільних фахівців, будь-яке, навіть найскладніше завдання, буде реалізовано в найкоротші терміни, і з гарантією ефективності. Таким чином, замовити SMM просування тут – це оптимальне рішення, коли потрібен результат і при цьому не переплатити.

Як замовити CMM, можна дізнатися на сайті або зв’язавшись з менеджерами студії. Також для повної та детальної консультації можна підійти безпосередньо до студії, де ви ознайомитеся з портфоліо, переліком послуг з розробки, створення та просування інтернет ресурсів, а також з безпосередніми виконавцями. За підсумками, зможете SMM замовити на найвигідніших умовах.

pre-loader