Збір семантичного ядра

Збір семантики – це основа успішної рекламної кампанії підприємства, товару, бренду в інтернеті. Правильно підібрані релевантні ключові слова та грамотний оффер дозволяє максимально швидко залучити цільову аудиторію та збільшити лояльність користувачів.

Кому корисна ця послуга?

Для кожного підприємства та приватної особи, яка веде діяльність в інтернет просторі, важливо, щоб сайт або сторінка була максимально видимою для пошукових служб та займала перші позиції у подачі на запит користувачів.

Створення семантичного ядра потрібне для:

Опрацювання архітектури сайту

Визначення ієрархії сторінок, розробка структури, що забезпечує простоту та зручність функціоналу;

Просування на топові позиції пошуку

Оптимізація сторінок забезпечує коректне ранжування у пошукових системах;

Складання контенту

Формування матриці текстового та фото контенту для вирішення поставлених цілей та завдань;

Перелінковки

Спрощення перелінування сторінок сайту для забезпечення зручної навігації користувачів;

Налаштування контекстної реклами

Запуск адекватної рекламної кампанії, що дозволяє захопити максимальний трафік та охоплення.

FAQ

Як скласти семантичне ядро?

Упорядкування семантичного ядра виконується з допомогою спеціальних аналітичних інструментів. Це завдання комплексне і вимагає ретельно опрацювання за багатьма параметрами як: тематика, конкуренція, релевантність запитів, обсяг та структура сайту, напрямок діяльності компанії та багато іншого.

Збір семантичного ядра

Існують спеціальні алгоритми відбору ресурсів при пошуковій видачі, засновані на грамотному складанні семантичного ядра. Знання цих законів дозволяє завжди бути в топі і залучати більше клієнтів, забезпечити постійно високий потік споживачів і стабільний прибуток. СЕО фахівці студії Art Time Web знають, як зібрати семантичне ядро ​​та забезпечити результативну внутрішню та зовнішню оптимізацію та можуть допомогти розвитку бізнесу на вигідних умовах.

Складання семантичного ядра полягає у підборі ключових слів та словосполучень, які будуть привабливими не лише для відвідувачів ресурсу, а й пошукових служб. Для цього вивчається частотність, релевантність запитів, аналіз конкурентів, особливості розподілу попиту та, як наслідок, створюється правильна структура сайту, що забезпечує успішне просування в інтернеті.

Семантичне ядро ​​для інтернет магазину відрізнятиметься від ядра для виробників, просування бренду або сайту, що надає інформаційні або консультаційні послуги, оскільки цілі ресурсів різні. Непрофесійний і аматорський підхід, незважаючи на правильність використання ключових слів, не тільки не призведе до очікуваного результату, але і можуть сильно відсунути ресурс в кінці списку видачі. Тому розумніше замовити семантичне ядро ​​у фахівців, які використовують великий набір спеціальних аналітичних інструментів.

Самостійно зібрати семантику пропонують багато сайтів, представляючи процес як дуже просте завдання. Такий підхід є згубним, якщо необхідно забезпечити рентабельність інтернет-проекту. Інвестиції в рекламу, створення високоякісного продукту, надання першокласних послуг будуть марними та безрезультативними, якщо заощаджувати на оптимізації сайту. Довірте роботу професіоналам студії ATW. Це фінансово прийнятно та гарантовано ефективно.

Скласти семантичне ядро, ціна

При складанні семантичного ядра немає шаблонних рішень і щоразу робота проводиться індивідуально з урахуванням специфіки та тематики конкретного сайту. Кількість ключових слів для ефективного просування залежить від структури та обсягу ресурсу, тому вартість відрізняється від нагоди.

Щоб платформа запрацювала на повну міць необхідно врахувати та аналізувати безліч факторів, серед яких сезонні коливання попиту, авторитет конкурентів, формула розрахунку частоти та релевантності запитів та багато іншого. Процес проходить кілька етапів, а саме:

  • заповнення брифа;
  • збирання та кластеризація ядра для максимального тематичного охоплення;
  • збір інформації з основних конкурентів та складання звіту з них;
  • складання ТЗ для CEO спеціаліста;
  • технічна підтримка після завершення проекту.

В результаті замовник отримує всю необхідну інформацію для ефективного просування платформи навіть в умовах жорсткої та щільної конкуренції. Робота професіоналів завжди гарантує добрий результат. Гарний результат гарантує рентабельність діяльності в Інтернеті. Тому економити і на складання семантики не лише недоцільно, а й згубно для бізнесу.

Підбір ключових слів Гугл

Google був і залишається найпопулярнішим браузером, тому багато підприємств в першу чергу для оптимізації платформи, орієнтуються саме на алгоритми цієї системи. У Гугл підбір ключових слів здійснюється за темою сайту за допомогою спеціальних аналітичних інструментів. Система врахує не лише інтереси та цілі конкретного бізнес-проекту, а й користувачів.

Google підбір ключових слів – це максимально реальне відображення бажань, потреб та вимог людей, що дозволяє повністю адаптувати бізнес або продукт до поведінкових характеристик цільової аудиторії. Аналіз ключових слів Гугл дозволяє знайти безліч ключових слів, пов’язаних з пошуковим запитом користувачів, орієнтуючись на географічне розташування та мову введення. Таким чином, генерація та підбір ключових слів у Google дозволяє створювати продукт повністю орієнтований на споживачів.

Google підбір слів реалізується за таким алгоритмом:

  • складання списку ідей ключових слова;
  • збір статистики за допомогою спеціальних інструментів підбору слів у Google;
  • видалення слів, які не відповідають тематиці конкретного бізнесу;
  • смислове угруповання результатів;
  • розширення функціоналу іншими інструментами;
  • збір ключових слів Google, які є максимально релевантними та ефективними для конкретного бізнес-проекту.

Після підбору ключових слів у Гугл складається текстовий контент, який не тільки включатиме ці запити, але і буде максимально цікавим та інформативним для користувачів. Якщо текст на сторінці буде нудним, тьмяним і неосмисленим, відвідувачі підуть і цільова дія не буде здійснена. Тому, крім підбору слів Google, важливо залучити грамотного СЕО спеціаліста. В Art Time Web можна замовити оптимізацію сайту під ключ, вигідно та з гарантовано високим результатом.

Аналіз ключових слів

Збір ключових слів відбувається за кількома основними напрямками:

  • високочастотні – ключові слова, що визначають тематику сторінки, частота пошукової видачі, що становить понад 10 000 показів/місяць;
  • середньочастотні – частота запитів 500–10000. Складаються з кількох слів та уточнюють пошуковий запит;
  • низькочастотні – до 500 показів протягом місяця, що визначають потреби конкретного користувача.

Щоб забезпечити ефективність просування, важливо, щоб у семантичне ядро ​​були включені всі три категорії ключових слів.

Кластеризація ключових слів – одне з найскладніших завдань, яке рекомендується довірити професіоналам. Процес полягає у групуванні слів та словосполучень з логіки та тематики. Таким чином, зібрати ключові слова та використовувати їх у текстовому контенті – мало. Якість зібраного семантичного прямо впливає рівень продажів і обсяг трафіку.

Помилкова думка, що ядро ​​можна зібрати автоматично, без глибоко занурення в аналітику, а далі набір «релевантних» слів достатньо передати копірайтеру для написання тексту, і сайт відразу почне приносити прибуток. Як було зазначено вище, збір семантики дуже складне завдання з безліччю чинників впливу. Тому не варто ризикувати майбутнім бізнесу, іміджу та створеним чином, а довірити виконання оптимізації платформи фахівцям. В Україні це можна зробити в Art Time Web, де кожному клієнту гарантовано індивідуальний підхід та персоналізовану вигідну пропозицію співпраці.

pre-loader